Δευτέρα 29 Ιουλίου 2013

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ

1. Δείκτες απόδοσης για την αξιολόγηση των προγραμματισμένων διαδικασιών παραγγελίας προς τους προμηθευτές.

1.      Πως αξιολογείτε τη μέθοδο παραγγελίας προς τους κύριους προμηθευτές σας όσο αναφορά την πολυπλοκότητα και αμεσότητα στην τοποθέτησή της;

      1. Πολύ κακή       2. Κακή      3. Μέτρια          4. Καλή          5. Άριστη

2.      Πως αξιολογείτε τον χρόνο υλοποίησης της παραγγελίας σας από τους προμηθευτές σας;

      1. Πολύ κακό       2. Κακό                   3. Μέτριο          4. Καλό          5. Άριστο

3.      Πως βαθμολογείτε τον βαθμό ευελιξίας των προμηθευτών σας στην εκπλήρωση έκτακτων παραγγελιών; (Ευελιξία = Ο αριθμός των έκτακτων παραγγελιών που εκπληρώθηκαν από προμηθευτές προς το σύνολο των έκτακτων παραγγελιών που έχουν δεχτεί)

       1. Πολύ κακό       2. Κακό      3. Μέτριο          4. Καλό          5. Άριστο

4.      Πως αξιολογείτε την ανιχνευσιμότητα της παραγγελίας σας στα διάφορα στάδια υλοποίησής της από τους προμηθευτές σας;

      1. Πολύ κακή       2. Κακή       3. Μέτρια         4. Καλή          5. Άριστη


2  Δείκτες σχετικά με την συνεργασία στην αλυσίδα εφοδιασμού. (Προμηθευτές)

1.      Πως αξιολογείτε τον βαθμό και το επίπεδο ανταλλαγής πληροφοριών ανάμεσα στην επιχείρηση και τους προμηθευτές της;

      1. Πολύ κακό          2. Κακό         3. Μέτριο          4. Καλό          5. Άριστο

2.      Πως αξιολογείτε το επίπεδο σαφήνειας και πληρότητας των  πληροφοριών προς τους προμηθευτές σας για τη διασφάλιση  ακριβών προσδοκιών των προϊόντων και υπηρεσιών;

1. Πολύ κακό          2. Κακό          3. Μέτριο          4. Καλό           5. Άριστο

3.      Σε ποιό επίπεδο πιστεύετε ότι η επιχείρηση σας ανταλλάζει πληροφορίες με τους προμηθευτές της σχετικά με τις πιθανές μελλοντικές της απαιτήσεις;

1. Πολύ χαμηλό     2. Χαμηλό      3. Μέτριο       4. Υψηλό      5.Πολύ Υψηλό

4.      Πως αξιολογείτε τη χρήση των πληροφοριών από τους προμηθευτές σας σχετικά με πληροφορίες  που ανταλλάσσονται ανάμεσα στην επιχείρηση και στους προμηθευτές της;

1. Πολύ κακή          2. Κακή          3. Μέτρια          4. Καλή           5. Άριστη

5.      Πως αξιολογείτε το σύστημα επίβλεψης απόδοσης των προμηθευτών της εταιρείας σας προκειμένου να διασφαλιστούν τα απαραίτητα κριτήρια απόδοσης των προμηθευτών και για να ανατροφοδοτηθούν σχετικές πληροφορίες στους προμηθευτές;

1. Πολύ κακό          2. Κακό          3. Μέτριο          4. Καλό           5. Άριστο

6.      Πως αξιολογείτε τον βαθμό στον οποίο οι προμηθευτές σας αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες για την μείωση του κόστους;   

1. Πολύ κακό          2. Κακό          3. Μέτριο          4. Καλό           5. Άριστο

7.      Πως θα αξιολογούσατε τη συνεργασία με τους προμηθευτές όσο αναφορά την βέλτιστη ποσότητα παραγγελίας (optimum order quantity);

1. Πολύ κακή          2. Κακή          3. Μέτριά          4. Καλή           5. Άριστη

8.      Σε ποιό βαθμό η επιχείρησή σας αναλαμβάνει από κοινού με τους προμηθευτές της συνεργασίες για την μείωση του κόστους των προμηθευόμενων υλικών;

 1. Πολύ χαμηλό     2. Χαμηλό     3. Μέτριο       4. Υψηλό        5. Πολύ Υψηλό

9.      Ποιος ο βαθμός ικανοποίησης της εταιρείας σας από τέτοιου είδους πρωτοβουλίες (μείωση κόστους);

1. Πολύ χαμηλό     2. Χαμηλό     3. Μέτριο       4. Υψηλό        5. Πολύ Υψηλό

10.  Πως χαρακτηρίζετε την επικοινωνία με τους προμηθευτές στο θέμα των χαρακτηριστικών ποιότητας καθώς και στους δείκτες αξιολόγησης της ποιότητας προϊόντων;

1. Πολύ κακή          2. Κακή          3. Μέτρια          4. Καλή          5. Άριστη

11.  Σε ποιό βαθμό η επιχείρησή σας αναλαμβάνει από κοινού με τους προμηθευτές της συνεργασίες για την βελτίωση της ποιότητας των προϊόντων;

1. Πολύ χαμηλός    2. Χαμηλός    3. Μέτριος      4. Υψηλός      5. Πολύ Υψηλό

12.  Ποιος ο βαθμός ικανοποίησης της εταιρείας σας από τέτοιου είδους πρωτοβουλίες (Βελτίωση Ποιότητας);

1. Πολύ χαμηλό     2. Χαμηλό     3. Μέτριο       4. Υψηλό        5. Πολύ Υψηλό

13.  Πως θα χαρακτηρίζατε το τεχνικό επίπεδο των προμηθευτών σας;

1. Πολύ κακό          2. Κακό          3. Μέτριο          4. Καλό           5. Άριστο

14.  Πως θα χαρακτηρίζατε το μεταποιητικό επίπεδο των προμηθευτών σας;

1. Πολύ κακό          2. Κακό          3. Μέτριο          4. Καλό           5. Άριστο

15.  Πως χαρακτηρίζετε το επίπεδο των προμηθευτών στην εφαρμογή πιστοποιημένων διαδικασιών ελέγχου ποιότητας;

1. Πολύ κακό          2. Κακό          3. Μέτριο          4. Καλό           5. Άριστο

16.  Πως αξιολογείτε τον βαθμό στον οποίο οι προμηθευτές σας επιτυγχάνουν τα απαιτούμενα ποιοτικά χαρακτηριστικά που εσείς έχετε θέσει;

1. Πολύ κακό          2. Κακό          3. Μέτριο          4. Καλό           5. Άριστο

17.  Πως αξιολογείτε την ικανότητα των προμηθευτών σας στο να επιτυγχάνουν τα απαιτούμενα χαρακτηριστικά συσκευασίας;

1. Πολύ κακή          2. Κακή          3. Μέτρια          4. Καλή           5. Άριστη


18.  Πως θα βαθμολογούσατε τους προμηθευτές σας  στο θέμα της συνέπειας στην αποστολή προϊόντων; (Συνέπεια = ο αριθμός των παραγγελιών που εκπληρώθηκαν εντός προθεσμιών δια του συνόλου των παραγγελιών)

1. Πολύ κακή          2. Κακή          3. Μέτρια          4. Καλή           5. Άριστη

19.  Σε ποιο βαθμό οι προμηθευτές σας αποστέλλουν τα κατάλληλα έγγραφα με την αποστολή των προϊόντων;

1. Πολύ κακός         2. Κακός         3. Μέτριος         4. Καλός        5. Άριστος


20.  Πως  βαθμολογείτε τους προμηθευτές σας στο θέμα της ορθότητας των παραγγελιών; (Ορθότητα = 1 μείων ο αριθμός των λάθος παραγγελιών που αποστάλθηκαν δια του συνόλου των παραγγελιών )

1. Πολύ κακή          2. Κακή          3. Μέτρια          4. Καλή           5. Άριστη

21.  Πως βαθμολογείτε τις τιμές των προμηθευτών σας σε σχέση με τον ανταγωνισμό;

1. Πολύ Υψηλές     2. Υψηλές     3. Επίπεδα Ανταγωνισμού     4. Χαμηλές                           5. Πολύ Χαμηλές

22.  Πως θα αξιολογούσατε το ποσοστό των παραγγελιών με «μη-αποδεκτά προϊόντα» που αποστάλθηκαν από τους προμηθευτές σας – και επιστράφηκαν σε αυτούς- προς το σύνολο των παραγγελιών;

1. Πολύ υψηλό        2.Υψηλό        3. Μέτριο       4. Χαμηλό      5.Πολύ χαμηλό

23.  Σε ποιό βαθμό η επιχείρηση είναι ικανοποιημένη από την minimum ποσότητα παραγγελίας που απαιτείται από τους προμηθευτές της;

1. Πολύ χαμηλό     2. Χαμηλό     3. Μέτριο       4. Υψηλό        5. Πολύ Υψηλό

24.  Πως θα χαρακτηρίζατε την συμβολή των προμηθευτών σας στην επίλυση προβλημάτων;

1. Πολύ κακή          2. Κακή          3. Μέτρια          4. Καλή           5. Άριστη

25.  Πως θα χαρακτηρίζατε το επίπεδο υπηρεσιών των προμηθευτών σας μετά την πώληση του προϊόντος ή της υπηρεσίας τους;

1. Πολύ κακό          2. Κακό          3. Μέτριο          4. Καλό           5. Άριστο

3 Απόδοση του τμήματος προμηθειών.

1.      Σε τι ποσοστό κυμαίνονται τα έξοδα προμηθειών σε σχέση με τον κύκλο εργασιών της επιχείρησης σας; (Συμπεριλάβετε στην εκτίμηση σας και τα έξοδα λειτουργικών δαπανών που σχετίζονται με την προμήθεια υλικών)

1. > 60%         2. 60%-45%        3. 45%-30%      4. 30%-15%      5. <15%       
                  
2.      Ποιο το ποσοστό των υπαλλήλων που επανδρώνουν το τμήμα προμηθειών ή διευθετούν ζητήματα προμηθειών σε σύγκριση με το σύνολο των υπαλλήλων της επιχείρησης;

1. > 5%           2. 5% - 4%          3. 4% - 3%        4. 3% - 2%        5. < 2%        

3.      Ποια είναι τα ετήσια λειτουργικά έξοδα ανα υπάλληλο προμηθειών της επιχείρησης; (συμπεριλάβετε  στην εκτίμηση σας και το ποσό των αμοιβών του – τα ποσά αναφέρονται σε χιλιάδες €)

1. > 100           2. 100 -  80        3.   80 - 60           4. 60 - 40         5. < 40       

4.      Σε τι ποσοστό πιστεύετε ότι η επιχείρηση έχει εξοικονόμηση κόστους από την προμήθεια υλικών ως ποσοστό των συνολικών προμηθευτικών δαπανών;

      1.    <1%         2. 1% -  3%        3.  3% - 5%         4. 5% - 7%        5. > 7%       

                                                                                                      
5.      Ποιο το ποσοστό των ενεργών προμηθευτών σας που αντιστοιχεί στο 80% των αγορών σας;

1.    >30%       2. 30% - 20%     3. 20% - 10%    4. 10% - 2%        5. < 2%      


4. Δείκτες απόδοσης παραγωγής

  1. Πώς χαρακτηρίζετε την ακρίβεια σε συνάρτηση με τον χρόνο υπολογισμού των απαιτούμενων υλικών και πρώτων υλών για την υλοποίηση μιας παραγγελίας;

1. Πολύ κακή          2. Κακή          3. Μέτρια          4. Καλή           5. Άριστη


  1. Πως βαθμολογείτε την ακρίβεια στον έλεγχο αποθέματος υλικών και πρώτων υλών στις αποθήκες;

1. Πολύ κακή          2. Κακή          3. Μέτρια          4. Καλή           5. Άριστη

  1. Πως αξιολογείτε την ακρίβεια σε συνάρτηση με τον χρόνο παραγγελίας υλικών και πρώτων υλών που λείπουν;

1. Πολύ κακή          2. Κακή          3. Μέτρια          4. Καλή           5. Άριστη

  1. Πως αξιολογείτε την ακρίβεια σε συνάρτηση με τον χρόνο παραλαβής υλικών και πρώτων υλών που παραγγέλθηκαν;

1. Πολύ κακή          2. Κακή          3. Μέτρια          4. Καλή          5. Άριστη

  1. Πως χαρακτηρίζετε τον έλεγχο ποιότητας παραληφθέντων υλικών και πρώτων  υλών;

1. Πολύ κακό          2. Κακό          3. Μέτριο          4. Καλό           5. Άριστο

  1. Πως χαρακτηρίζετε τον χρόνο και την ακρίβεια αποθήκευσης και καταχώρησης στο σύστημα των  παραληφθέντων υλικών και πρώτων υλών;

1. Πολύ κακό          2. Κακό          3. Μέτριο          4. Καλό           5. Άριστο

  1. Πως χαρακτηρίζετε τον προγραμματισμό εργασιών παραγωγής προϊόντων;

1. Πολύ κακό          2. Κακό          3. Μέτριο          4. Καλό           5. Άριστο

  1. Πως χαρακτηρίζετε την μεταφορά  πρώτων υλών από την αποθήκη προς την παραγωγή;

1. Πολύ κακή          2. Κακή          3. Μέτρια          4. Καλή           5. Άριστη

  1. Πως χαρακτηρίζετε την ακρίβεια σε συνάρτηση με τον χρόνο στην ζύγιση/καταμέτρηση των  πρώτων υλών;

1. Πολύ κακή          2. Κακή          3. Μέτρια          4. Καλή           5. Άριστη

5. Αξιολόγηση της απόδοσης διανομής

1.      Πως θα βαθμολογούσατε την επιχείρηση στο θέμα της συνέπειας στην αποστολή προϊόντων στους πελάτες της; (Συνέπεια = ο αριθμός των παραγγελιών που εκπληρώθηκαν εντός προθεσμιών δια του συνόλου των παραγγελιών)

1. Πολύ κακό          2. Κακό          3. Μέτριο          4. Καλό           5. Άριστο

2.      Πως θα βαθμολογούσατε την επιχείρηση στο θέμα της αρτιότητας στις αποστολές των παραγγελιών της; (Αρτιότητα = ο αριθμός των ολοκληρωμένων παραγγελιών διά του συνόλου των παραγγελιών)

1. Πολύ κακό          2. Κακό          3. Μέτριο          4. Καλό           5. Άριστο

3.      Πως θα βαθμολογούσατε την επιχείρηση στο θέμα της ορθότητας στις παραγγελίες της προς τους πελάτες; (Ορθότητα = 1 μείων ο αριθμός των λάθος παραγγελιών που αποστάλθηκαν δια του συνόλου των παραγγελιών )

1. Πολύ κακό          2. Κακό          3. Μέτριο          4. Καλό           5. Άριστο

4.      Πως θα αξιολογούσατε το ποσοστό των «μη αποδεκτών προϊόντων» που αποστάλθηκαν στους πελάτες δια του συνόλου των παραγγελιών;

1. Πολύ κακό          2. Κακό          3. Μέτριο          4. Καλό           5. Άριστο

5.      Πως θα βαθμολογούσατε την επιχείρηση στο θέμα της καθυστέρησης στην αποστολή των παραγγελιών (Καθυστέρηση = Ημέρες καθυστέρησης αποστολής της παραγγελίας προς τις ημέρες υπόσχεσης αποστολής)

1. Πολύ μεγάλη    2. Μεγάλη     3. Μέτρια     4. Χαμηλή    5. Χωρίς Καθυστέρηση

6.      Πως αξιολογείτε τον αριθμό των σωστών εγγράφων που συνοδεύουν την αποστολή προϊόντων;

1. Πολύ χαμηλό     2. Χαμηλό     3. Μέτριο       4. Υψηλό        5. Πολύ Υψηλό

7.      Πως αξιολογείτε την  ευελιξία του συστήματος διανομής στο να ανταποκρίνεται σε συγκεκριμένες ανάγκες πελατών;

1. Πολύ κακή                2. Κακή          3. Μέτρια          4. Καλή           5. Άριστη


6. Η μέτρηση της εξυπηρέτησης και της ικανοποίησης του πελάτη.


1.      Πως βαθμολογείτε την ικανότητα ευελιξίας της επιχείρηση στις έκτακτες παραγγελίες; (Ευελιξία = Ο αριθμός των έκτακτων παραγγελιών που εκπληρώθηκαν από την εταιρία προς το σύνολο των έκτακτων παραγγελιών που έχει δεχτεί)

1. Πολύ κακή          2. Κακή          3. Μέτρια          4. Καλή           5. Άριστη

2.      Πως βαθμολογείτε την ικανότητα της επιχείρησης στην αλλαγή του φόρτου εργασίας σε περιπτώσεις έκτακτων παραγγελιών;

1. Πολύ κακή          2. Κακή          3. Μέτρια          4. Καλή           5. Άριστη




3.      Πως θα βαθμολογούσατε την απόδοση της επιχείρησης στο θέμα της κανονικότητας των αποστολών της προς τους πελάτες; (Κανονικότητα = ο αριθμός των παραγγελιών που αποστάλθηκαν εκπρόθεσμα τις επόμενες 2 μέρες δια του συνόλου των παραγγελιών)

1. Πολύ κακή          2. Κακή          3. Μέτρια          4. Καλή           5. Άριστη


4.      Πως θα αξιολογούσατε το ποσοστό των «κατεστραμμένων παραγγελιών» που αποστάλθηκαν στους πελάτες δια του συνόλου των παραγγελιών;

1. Πολύ κακό          2. Κακό          3. Μέτριο          4. Καλό           5. Άριστο

5.      Σε ποιό βαθμό οι πελάτες σας είναι ικανοποιημένοι από την minimum ποσότητα παραγγελίας που απαιτεί η επιχείρησή σας;

1. Πολύ χαμηλό     2. Χαμηλό     3. Μέτριο       4. Υψηλό        5. Πολύ Υψηλό

6.      Πως αξιολογείτε το επίπεδο συνεργασίας σας με τους πελάτες  στη διαμόρφωση των πιο σημαντικών χαρακτηριστικών των προϊόντων και υπηρεσιών σας;

1. Πολύ χαμηλό     2. Χαμηλό     3. Μέτριο       4. Υψηλό        5. Πολύ Υψηλό

7.      Πως χαρακτηρίζετε την ικανότητα της επιχείρησης στο να αναζητεί συνεχώς νέους τρόπους για την ενίσχυση των σχέσεων της με τους πελάτες της;

1. Πολύ κακή          2. Κακή          3. Μέτρια          4. Καλή           5. Άριστη

8.      Σε τι ποσοστό οι πελάτες σας ικανοποιούνται εμπρόθεσμα, με το σωστό προϊόν, στη συμφωνημένη ποιότητα και με τα σωστά έγγραφα;

1. Πολύ χαμηλό     2. Χαμηλό     3. Μέτριο       4. Υψηλό        5. Πολύ Υψηλό

9.      Πως θα βαθμολογούσατε τον βαθμό ευκολίας με την οποία οι πελάτες σας μπορούν να τοποθετούν τις παραγγελίες τους;

1. Πολύ κακό          2. Κακό          3. Μέτριο          4. Καλό           5. Άριστο

10.  Πως θα βαθμολογούσατε την ευελιξία με την οποία οι πελάτες σας μπορούν να τοποθετούν τις παραγγελίες τους;

1. Πολύ κακή          2. Κακή          3. Μέτρια          4. Καλή           5. Άριστη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου